بهترین دکتر واریس اصفهان (دکتر خوب برای واریس)

دکتر محمود هادی زاده بهترین دکتر واریس در اصفهان (دکترخوب برای واریس) بنیان گذار مرکز واریس اصفهان می باشند. مرکز واریس اصفهان در مرکز شهر تاریخی اصفهان واقع شده است. امکانات کامل مرکز واریس اصفهان، یکی از نقاط قوت این موسسه است.

امکانات مرکز واریس اصفهان :

مرکز واریس اصفهان با امکانات کامل توسط دکتر هادی زاده (بهترین دکتر واریس در اصفهان) پایه گذاری شده است. مرکز واریس اصفهان، سال ها است به ارائه خدمت به بیماران مبتلا به واریس می پردازد. بیمارانی که بدنبال یافتن بهترین دکتر واریس اصفهان هستند. ساختمان این مرکز، ساختمانی مدرن و با فضاهای کاملا مناسب برای امور پزشکی است. ساختمان دارای چهار خط آسانسور بزرگ و مجهز با قابلیت حمل تخت بیمار می باشد.

واریس و مشکلات ناشی از آن:

واریس و نارسایی های وریدی، مشکلات فراوانی به دنبال خود دارند. پیامد های منفی ناشی از واریس، بسیار متنوع هستند. این پیامد های منفی، در قسمت های مختلف و ارگان های مختلف بدن دیده می شوند. در امار های منتشر شده بین المللی، شیوع واریس و عوارض آن متفاوت است. در بین نواحی مختلف یک کشور نیز آمار ها متفاوت است.

درگیری های استخوانی:

مثلا میزان درگیری های استخوانی ناشی از واریس را میتوان اشاره نمود. هر چه سن شروع واریس زود تر باشد احتمال درگیری استخوان نیز بیشتر میباشد. سایر بیماری های عروقی نیز می‌تواند در استخوان سازی موثر باشند. بر این اساس در بیماری های عروقی شدید، تغیرات زیادی در استخوان سازی رخ می‌دهد.

سابقه تاریخی درمان بیماری های عروقی:

بیماری های عروقی، سابقه تاریخی طولانی دارند. حتی در سنگ نبشته های تاریخی نیز ردپای بیماری های عروقی و واریس دیده می شوند. درمان چنان بیماری ها، براساس امکانات محدود قدیم بوده است. از انواع دضماد و قرص هادرمتون قدیمی طبی برای چنین درمان هایی یاد شده است. همچنین از بستن پاها با استفاده نوارهای پارچه ای هم استفاده می شده است. طبیعتا این درمان ها، تاثیر چندانی نداشته اند.

درمان های نوین و پیشرفته انواع عوارض واریس:

درمان انواع واریس و عوارض آن، توسط دکترهادی زاده (بهترین دکتر واریس اصفهان(دکتر خوب برای واریس) انجام می شود. درمان انواع نارسایی های وریدی با استفاده از لیزر داخل عروقی وآراف ، بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

بهترین دکترواریس اصفهان

 

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •