behtarin

بهترین متخصص واریس پا در اصفهان (بهترین متخصص درمان واریس پا در اصفهان، کدام پزشک است؟

بدنبال بهترین ها:

اغلب بیماران معتقدند که برای درمان هر بیماری، بایستی بهترین پزشک رایافت. یافتن بهترین پزشک ، باعث یافتن هرچه سریعتر راه حل درمان بیماری خواهد شد.

واریس و عوارض فراوان:

واریس یک بیماری با پیامد های فراوان است. انواع پیامد ها و عارضه های واریس بسیار زیاد هستند. در مقالات مختلف، عوارض گوناگون واریس توسط دکتر محمود هادی زاده بیان شده است.

واریس وترومبوز:

یکی از پیامد های واریس، ایجاد لخته است. لخته ها می توانند در عروق سطحی و یا عمقی ایجاد شوند. عوارض فراوانی ممکن است متعاقب ایجاد لخته ها دامن گیر بیماران شود.

درمان رگ های واریسی پا:

درمان واریس پا هم برای پزشک متخصص فلبولوژی و هم برای خود بیمار کار مهمی است. این به دلیل عوارض و مراحل مختلف بیماری است. پس واریس به اقدامات درمانی قابل توجهی متفاوت نیاز دارد. لیزر داخل عروقی با توجه به حداقل ضربه و سریعترین توان بخشی بیمار، نقش مهمی ایفا می کند. این روش های درمانی موثر و در عین حال ملایم، از فن آوری پیشرفته ای برخوردار هستند. لیزر به تجهیزات پزشکی مدرن و متخصص طب فلبولوژیک واجد شرایط نیاز دارند.

راه های درمان واریس:

  • درمان های محافظه کارانه

  • اسکلروتراپی

  • روش های لیزر داخل عروقی و RF

ترکیب درمانی:

در بسیاری از موارد، روش های درمانی با هم استفاده می شوند. این روش ها با موفقیت ترکیب می شوند و مکمل یکدیگر هستند.

درمان محافظه کارانه واریس:

  • این مجموعه شامل اقداماتی است که با هدف کاهش خطر عوارض رگ های واریسی انجام می شوند. 
  • این اقدامات به بهبود کیفیت زندگی بیمار منجر می شود. 
  • این روش واریس را از بین نمی برد و بنابراین به استفاده مداوم نیاز دارد.

اصلاح سبک زندگی:

فعالیت هایی با هدف آموزش پمپ به اصطلاح عضلانی وریدی انجام می شود. بهترین متخصص واریس پا در اصفهان از همه روش های درمانی بهره می برد. پمپ عضلانی وریدی نوعی پمپ است که خروج خون وریدی از اندام تحتانی را تضمین می کند. عملکرد چنین پمپی به دلیل کار مفصل عضلات و وریدهای پاها امکان پذیر است. انقباض عضله رگ هایی را که بین و درون ماهیچه ها قرار دارند فشرده می کند. بنابراین خون را به سمت قلب حرکت می دهد.

آموزش:

این آموزش شامل تمرینات مختلف، بارهای ورزشی پویا است. شنا، دوچرخه سواری ورزشی، پیاده روی، اسکی و صحرا نوردی بسیار مفید است. لازم است قرار دادن بار های استاتیک طولانی مدت روی پا ها را کنار بگذارید. برای بهبود خروج وریدی، به اصطلاح تخلیه وضعیتی در طول روز مفید است. یعنی اتخاذ وضعیتی که در آن پاها در وضعیت بالایی قرار دارند، که باعث خروج خون ورید می شود.

به عنوان مثال، وقتی شخصی روی صندلی نشسته است، پاهایش را برای مدتی روی میز می گذارد. تمرینات تنفسی مفید است، زیرا تنفس عمیق مناسب جریان خون وریدی را تحریک می کند. توصیه می شود از گرم شدن بیش از حد بدن جلوگیری کنید. زیرا در اثر گرما، تون ورید ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد. احتقان وریدی ناشی از گرما نتیجه عاملی است که به دیواره ورید آسیب می زند.

رژیم غذایی :

رژیم غذایی یکی از مولفه های مهم درمانی است. غذا باید حاوی مقدار کافی ویتامین و مواد معدنی باشد. تغذیه مناسب باعث ترشحات منظم فیزیولوژیکی می شود. بهترین متخصص واریس پا در اصفهان، بهترین رژیم غذایی را معرفی می نماید. در صورت عدم یبوست و نفخ مکرر، جریان طبیعی خون وریدی از اندام تحتانی حفظ می شود. این عوامل باعث می شوند که احتمال واریس کاهش یابد.

جوراب واریس:

فشرده سازی درمانی شامل استفاده از بانداژ ها، جوراب های بافتنی و دستگاه های مکانیکی است. فشاری در نتیجه این جوراب ها روی سطح پاها ایجاد می شود. این فشار به بافت های عمیق منتقل می شود و دارای اثر درمانی یا پیشگیری است.

بهترین متخصص واریس پا در اصفهان:

دکتر محمود هادی زاده، بعنوان بهترین متخصص واریس شناخته شده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درمان انواع واریس، روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •