بهترین متخصص درمان واریس در کشور

دکتر محمود هادی زاده بعنوان بهترین متخصص درمان واریس در کشور شناخته می شوند. تلاش های گسترده ایشان بر همگان آشکار می باشد. ایشان در زمینه انواع درمان های نوین برای انواع واریس و بیماری های عروقی، متبحر می باشند.


تبحر در درمان انواع واریس و سایر بیماری های عروقی:

شاخصه دکتر هادی زاده بعنوان بهترین متخصص درمان واریس در کشور، همین مورد است. تبحر و استادی در درمان انواع بیماری های عروقی. بیماری های عروقی، انواع مختلف دارند. انواع مختلف بیماری های عروقی، با روش های جدید، به راحتی قابل درمان هستند. یکی از شاخصه های انتخاب ایشان همین است. بهترین متخصص درمان واریس در کشور، انواع بیماری های عروقی را با روش های جدید درمان می کنند.

واریس و نارسایی های وریدی:

یکی از مشکلات عروقی مهم، نارسایی های عروقی و واریس ها هستند. واریس ها، در کنار ترومبوزها،  بسیار دردسر ساز می باشند. واریس، خود یکی از علل ایجاد ترومبوز (لخته) است. بهترین متخصص درمان واریس در کشور، انواع لخته و واریس را درمان می کنند. مهمترین دلیل ایجاد لخته های سطحی، واریس ها می باشند.


ارتباط لخته ها با انواع واریس :

انواع نارسایی های وریدی و واریس ها می توانند باعث لخته شوند. نارسایی های وریدی سطحی که حالت رگه ای دارند نیز می توانند باعث لخته شوند. لیکن بیشترین احتمال ایجاد لخته، بواسطه واریس های طنابی است. تعداد زیادی از بیماران مبتلا به واریس و نیز بیماران مبتلا به لخته به مرکز دکتر هادی زاده مراجعه کرده اند. مهم ان است که این بیماری ها، بطور صحیح و علمی درمان شوند. درمان ناقص این بیماری ها، صدمات جبران ناپذیری به همراه دارد. بهترین متخصص درمان واریس در کشور، جدیدترین شیوه های درمانی عروقی را بکار می برند.

انواع روش های جدید درمان عروقی:

دکتر هادی زاده، مرکز واریس اصفهان را بنیان گذاری نموده اند. این مرکز، مجهزترین مرکز واریس است. ایشان در واقع بنیانگذار لیزر واریس و درمان واریس با آراف در اصفهان می باشند. برای هر نوع واریس، از نوع خاصی از درمان اندوواسکولر استفاده می شود. این تکنیک ها نیاز به بیهوشی و بستری ندارند. در واقع بیماران در عرض حداکثر سی تا چهل دقیقه به درمان کامل و پایدار دست می یابند. 

بهترین متخصص درمان واریس، برای هر نوع واریس، بهترین نوع درمان فوری و قطعی را بکار می برند. جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید.

aba5af57 5103 4d34 8cfe bacb3e0b6b6f

 

 

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •