عمل جراحی شریانهای قلب:

درقسمت اول اشاره کردیم که اغلب بیماریهای شریانهای کرونر، بااستفاده ازبالن آنژیوپلاستی قابل درمان است ، امادرپاره ای موارد، بایستی جراحی بازقلب انجام شود ، واینک ادامه مطلب:
_ آیا درد های قلب پس از جراحی قلب باز رجعت می کنند؟
به طور کلی این نوع عمل جراحی متضمن درمان علت واقعی بیماری نیست و از طرفی مقصر واقعی بیماری به طور روشن مشخص نبوده و کاملاً مورد مطالعه قرار نگرفته است بنابراین در تعدادی از بیماران درد قلب با پیشرفت بیماری ممکن است ایجاد گردد.
در حال حاضر گاه در هر سال در حدود ۵ درصد از بیماران دچار درد قلبی می شوند در این صورت مصلحت می باشد که بیمار تحت آزمایش های لازم با اشعه ی X ایکس و غیره قرار گرفته و برحسب نتیجه گاه لازم است در تعداد کمی از آنها عمل جراحی مجدد انجام گردد.

_ تکنیک های دیگر در درمان بیماری شریان کرونر:
آنژیوپلاستی
در مراکز مجهز قلب و عروق تکنیک دیگری به نام بالون آنژیوپلاستی برای ترمیم رگهای برخی بیماران وجود دارد در این تکنیک با کاتتریا لوله ی توخالی ظریفی ، از طریق کشاله ران اقدام می‌کنند.
لوله را وارد رگ نموده به محل تنگ شریان کرونر هدایت می‌کنیم.
راس لوله دارای یک بالون یا بادکنک گونه می باشد در محل بیماری شریان آن را باد نموده و محل را تحت فشار قرار می‌دهند تمام این مراحل درمانی در مانی تور اشعه ایکس مشاهده می‌شود با تحت فشار قرار دادن بیشتر بادکنک محل تنگ شریان را باز میکنند این تکنیک را در تعداد کمی از بیماران که مناسب باشند می توان اجرا نمود اگر بیمار مناسب این کار باشد این تکنیک می‌تواند توسط یک پزشک فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژیست قلب انجام می گیرد.

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده (۵ و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید،
یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •