ادامه مبحث درمان:
طرفداران روش‌های قطعی اعتقاد دارند که در بیماران انتخاب شده ی مبتلا به زخم سوراخ شده در مقایسه با بیمارانی که به همین منظور تحت عمل جراحی اختیاری قرار می‌گیرند میزان مرگ و میر و ناخوشی بیشتر نیست. آنها به علاوه اعتقاد دارند که درمان قطعی علاوه بر مطمئن بودن، این مزیت را نیز نسبت به بستن ساده ی زخم دارد که نیاز به اعمال جراحی بعدی برای کنترل زخم را منتفی می سازد.
درمان قطعی، کار بزرگی است که به افراد ماهر و امکانات فراوان نیاز دارد. بعلاوه انجام اعمال جراحی قطعی در تمام بیماران، برخی از آنها را که بستن ساده ی زخم یا درمان غیر جراحی برایشان کافی است. در معرض یادگارهای دائمی و ناخواسته ی اعمال جراحی معده قرار می دهد.

برای انجام جراحی قطعی بایستی بیماران قبل از سوراخ شدگی حال عمومی خوبی داشته باشند و به بیماری همزمان طبی مبتلا نباشند. التهاب میکروبی صفاق و دمل موارد ممنوعیت انجام این روش می باشند. تعیین مناسبترین روش درمان قطعی زخم سوراخ شده معدی _دوازدهه ای به مطالعه روی تعداد زیادی بیمار در آینده نیازمند است. در مبتلایان به سوراخ شدگی همراه با انسداد معبر خروجی معده را می توان به روش برداشتن تقریبا تمام معده درمان انتخابی است. سوراخ شدگی همراه با انسداد معبر خروجی معده را می‌توان به روش برداشتن تقریبا تمام معده یا قطع واگ و یکی از روش‌های زهکشی درمان کرد. در بیماران مبتلا به خونروی همزمان، روش انتخاب شده می تواند برداشتن تقریبا تمام معده، یا قطع واگ و برداشتن نیمی از معده باشد. در مبتلایان به زخم سوراخ شده ی بدون عوارض همراه، قطع واگ مربوط به سلول‌های جداری (پاریتال )بدون انجام روش‌های زهکشی دارای این جنبه نظری مثبت است که بدون ایجاد یادگارهای دائمی و ناخواسته ی اعمال جراحی معده موجب بهبود استعداد تشکیل زخم می شود. در تعداد محدودی بیمار نتایج عالی با استفاده از این روش درمان گزارش شده است. اگر پیگیری طولانی و تعداد بیشتری بیمار موفقيت این روش را تایید کنند، قطع واگ سلول‌های جداری (پاریتال) بدون زهکشی روش درمانی انتخابی در مبتلایان به زخمهای بدون عارضه ی دوازدهه خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده (۵ و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
تماس بگیرید،
یا عبارت @nobattt رادرتلگرام سرچ کنید.عوارض واریس

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •